Asi není třeba říkat, že s rozšiřujícími se možnostmi internetu na něm lidé tráví stále více času. A je to pochopitelné, koneckonců zde můžeme dělat z pohodlí domova činnosti, kvůli kterým bychom museli jinak chodit ven. A to se rozhodně vyplatí, zvláště v dnešní době pandemie.

Tento trend samozřejmě neunikl ani firmám. Není tedy divu, že prakticky každá, i ta nejmenší, má svou vlastní internetovou stránku. Je to totiž v současnosti nejlepší způsob, jak si přilákat nové zákazníky.

možnosti komunikace se zákazníky

Je totiž dobré si uvědomit, že prakticky nikdo již nehledá například nejbližší obchod s obuví v telefonním seznamu. Místo toho vše vyhledávají na internetu, a pokud tam nejste, tak se o vás zkrátka nedozví. I kdybyste tak měli sebelepší produkt za sebevýhodnější ceny, zákazníky zkrátka mít nebudete.

Pokud však chceme, aby naše webová stránka skutečně lákala zákazníky, měla by mít určitý design. A jeho součástí by měla být i záložka „O nás“. To je něco, co mnoho majitelů firem nepovažuje za příliš důležité, avšak pravdou je, že může skutečně znamenat rozdíl v počtu zákazníků, kteří k nám přijdou. Ovšem nestačí ji zde jen mít, musí v ní také být náležité informace.

V první řadě by se zde měl zákazník dozvědět, čím přesně se daná firma zabývá. Jistě, může mu být jasné, že podnikáte například v elektronice, ale v čem konkrétně? To by zde mělo být jasně sděleno.

\'nápis

Také bychom zde měli uvést věci, které by mohly zákazníka zajímat a přimět jej ke koupi. Pokud se jedná o starší firmu, je vhodné zde stručně popsat její historii. Vyvoláme tak pocit spolehlivosti, což rozhodně neuškodí.

Pokud jsou naše produkty veganské, případně se jinak environmentálně angažujeme, je dobré to zde také zmínit. I to nám totiž může u části potenciálních zákazníků zajistit body a přesvědčit je o tom, aby u nás nakoupili. A čím více lidí u nás nakoupí, tím vyšší budeme mít zisk a tím lépe se nám bude dařit. A to je koneckonců hlavním cílem celého procesu.